Photobucket
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=564690286895770&set=a.558606337504165.1073741825.100000644123738&type=1&relevant_count=1

سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .


Ya Allah, kepadaMu aku berserah, kepadaMu aku beriman,kepadaMu aku bertawakal,kepadaMu aku kembali,kepadaMu aku mengadu dalam menyelesaikan pertikaian,kepadaMu aku mengharap keputusan.Ampunilah segala yang telah aku lakukan,dan yang belum aku lakukan,apa yang aku sembunyikan,dan yang aku nampakkan..amin,amin,amin.

sabar itu tanpa batas dan sangat tdk mudah dilakukan..ikhlas perbuatan yg mudah diucapkan tp sulit di laksanakan..tp bila kamu percaya Allah itu ada, Allah itu maha kuasa,maha pengasih &penyayang serta maha segala galanya,semuanya akan terasa mudah bagi dirimu..

Bila Allah cepat makbulkan doamu,maka Dia menyayangimu,bila Dia lambat makbulkan doamu,maka Dia Ingin mengujimu,bila Dia tidak makbulkan doamu,maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu. Setiap doa pastinya menjadi pahala sebagai bekalan di akhirat kelak. Oleh itu,sentiasalah bersangka baik pd Allah dalam apa jua keadaan pun..kerana kasih sayang Allah swt Itu mendahului kemurkaanNya

Thursday, January 5, 2012

2012

haloo new year (2012)
banyak sudah tertinggal d tahun 2011 :) ..
dan sekarang sudah tiba masanya untuk mencoret tahun baru ..
harap2 tahun ini mebawa 1001 erti untuk aku dan dia ..
x lama lg anniversary i dgn en.cinta :)

No comments:

Post a Comment